مقاومت یونولیت
نوشته شده توسط : علی پور

بتن خود فشرده (SCC) یک بتن تازه است که قادر به جریان و پر کردن قالب خود به خود بدون نیاز به یک ویبراتور برای جمع و جور آن است. یکی از دلایلی که موجب آسیب ساختار سازه در طی زلزله می شود وزن سنگین اعضای ساختاری آن است که از چگالی بالا مواد مورد استفاده چنین مواد بتنی برخوردار است. ترکیب سبک وزن یکی از راه حل های کاهش وزن ساختار است. بنابراین، SCC با استفاده از ترکیب سنگین مصنوعی (ALWA) یکی از راه حل های کاهش وزن خود (بار مرده) یک ساختار است. اين تحقيق به منظور بررسي تاثير استفاده از ALWA در بتن معمولي و SCC از لحاظ مقاومت فشاري و مدول الاستيسيته انجام شده است. برای بررسی تأثیر استفاده از ALWA در SCC، چندین تغییر درصد از ALWA به عنوان جایگزینی برای دانه های طبیعی در نظر گرفته شد. نسبت ALWA به عنوان جایگزینی به مجموع دانه درشت 0٪، 15٪، 50٪ و 100٪ بود. نمونه های آزمایشی بتن استوانه ای با ارتفاع 200 میلی متر و قطر 100 میلی متر برای هر دو مقاومت فشاری و مدول الاستیسیته بود. نتایج آزمون مقاومت فشاری نشان داد که درصد درصد ALWA مورد استفاده در SCC بالاتر است و مقاومت فشاری بتن کمتر است. علاوه بر این ALWA به عنوان جایگزینی برای دانه های طبیعی طبیعی به بتن های معمولی و SCC به ترتیب با 15٪ جایگزینی با مقاومت فشاری بتن معمولی و SCC به ترتیب 21.13 و 28.33 MPa به دست آمد. در حالی که مدول الاستیسیته بتن معمولی و SCC به ترتیب 20،843.99 و 23717.77 مگاپاسکال بود.

ایران ورق

در این مطالعه، با استفاده از رویکرد تاگوچی، پارامترهای مخلوط مخلوط بتن سبک وزن پلی استایرن (EPS) مخلوط شده است. چگالی، مقاومت فشاری و رفتار تنش-تنش مورد آزمایش قرار گرفت. مخلوط بهینه از بتن سنگین سبک EPS در بین آزمایش های مورد بررسی برای ساخت آجر توخالی سبک وزن انتخاب شده است. نتايج نشان مي دهد كه دوز EPS داراي بيشترين تاثير بر مقاومت فشاري بتن EPS سنگين وزن، نسبت آب و سيمان، در حالي كه نسبت سيمان و شن به نسبت كمتري برخوردار است. رابطه بین چگالی و مقاومت فشاری EPS بتن سبک وزن سبک به عنوان fc = 2.43 × γ2.997 × 10-9 ارائه شده است. مشروعیت استفاده از آجر سبک سبک EPS ساخته شده توسط EPS EPS سبک سبک وزن بتن تایید شده است.

ویژگی های جعبه فوم پلی استایرن
جعبه فوم فوم فوم جدید مواد فوم ساز محیط زیست با بافر قدرت، ظرفیت لرزه ای است. آن انعطاف پذیر، سبک وزن است، می تواند از طریق نیروی تاثیر خارجی، جذب و پخش شود. پلی استایرن دارای مجموعه ای از عایق استفاده عالی، رطوبت، عایق حرارتی، عایق صدا، ضد اصطکاک، ضد پیری، مقاومت در برابر خوردگی است. مواد سفید، خواص ضد استاتیک قابل توجهی دارند. این نیز مواد قابل بازیافت قابل استفاده در محیط زیست است. به غیر از بسته بندی، اما همچنین ممکن است برای ساخت و ساز، مهندسی برق و مهندسی مکانیک استفاده شود.

جعبه ماهی

جعبه های استریو فوم با مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر ضربه، برجسته می شوند. مزایای آن به طور گسترده ای در مبلمان، لوازم خانگی، هدایا، چوب، شیشه، سرامیک، ضد آب ساخت، فرش، لمینیت، سر و صدا، کیسه مسافرتی، قطعات دقت، انواع عایق لوله و سایر زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سبزیجات جعبه

مزایای:
1، خواص فیزیکی عالی
عایق قوی، عایق، ضد آب، عملکرد ضد برخورد، بافر، عایق ایده آل و محافظ مواد بسته بندی، مناسب برای اهداف پستی است.


2، عملکرد اقتصادی برتر
به دلیل وزن سبک آن، EPS فوم می تواند مواد بسته بندی و هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد، مقرون به صرفه است.


3، عملکرد زیست محیطی خوب
قابل بازیافت، روند سازگار با محیط زیست.


4، عملکرد چند منظوره
جعبه های پلی استایرن را می توان بارها و بارها مورد استفاده قرار داد، ترکیب های مختلف را می توان برای ابعاد خاصی از محصولات اصلاح کرد و مناسب است.

 

بعضی از مردم تصميم می گيرند که EPS را به دفاتر زباله منتقل کنند و يا ماده سوزانده شوند، اما اين عمل آلودگی زيادی در هوا، آب و خاک دارد. اما ماشین بازیافت GREENMAX می تواند فشرده یا ذوب گرم EPS به بلوک تنگ و بلوک EPS فشرده را می توان دوباره استفاده می شود. در نتیجه، شرایط آلودگی و منابع بهبود خواهد یافت و بسیار تغییر خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: یونولیت, ایران ورق ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: